Tento článek pouze rozšiřuje informace z Obchodních podmínek, které jsou závazné a nadřazeny těmto upřesněním. 

 

Odstoupení od smlouvy:

  • Odstoupit od smlouvy je možné pouze do 14 dní od převzetí zboží.
  • O odstoupení nás vždy zároveň informujte mailem a uveďte i číslo účtu, kam chcete poslat peníze.
  • K odstoupení od smlouvy vytváříme Opravný daňový doklad, který zákazník obdrží mailem.
  • Peníze za vrácené zboží se převádí na účet zákazníka až po doručení zboží zpět.
  • Zboží nesmí vykazovat známky použití a musí být vráceno včetně všech dokumentů. V opačném případě může být vracená suma snížena.
  • U poškozeného a viditelně používaného zboží nelze odstoupit od smlouvy.
  • V případě kdy dojde k odstoupení od celé smlouvy vracíme i fakturované poštovné, dle zákona v jeho nejnižší nabízené variantě.
  • Poštovné za vrácení zboží zpět k nám se neproplácí.
  • Nelze vracet zakázkové výrobky, pod které řadíme jakoukoliv velikostní zakázkovou výrobu, metrový textil v délce do 4 bm apod.

 

Nelze odstoupit od smlouvy u následujícího zboží:

  • U výrobků zpracovaných "individuálně" dle přání zákazníka (specifická zakázková výroba, řezaná kůže, stíhané látky pod 4 bm a šití na míru)
  • U software, CD, hudební, video a obdobné media autorské věci (tedy hudební CD/DVD)
  • Na zboží individuálně přizpůsobené na přání zákazníka.

 

 

Mimosoudní řešení: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

 

Další podrobnosti k reklamacím a opravám:

Reklamace:

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.

  • Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození a tyto na místě reklamovat u dopravce.
    • Toto je nezbytné především u balíků zasílaných křehce.
    • Při poškození zboží dopravcem a nesplnění tohoto postupu, už nemáme zpětně možnost dané zboží u dopravce reklamovat.
    • Za vady vzniklé přepravcem, reklamované zpětně, neručíme.
  • Případné další zjištěné vady u zboží je kupující povinen neprodleně hlásit našemu Historickému tržišti.
  • Za vady vzniklé nevhodným používáním, nevhodnou údržbou, opotřebováním apod. neručíme.

 

Postup při reklamaci:

  1. Informujte nás o reklamaci vždy předem! - vždy e-mailem, případně telefonicky, či písemně
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (pokud Vám neuvedeme jinou adresu).
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace, popis závady a vaši adresu. To nemusíte uvádět, pokud jste tak dostatečně uvedli již v mailu.
  4. Doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě - pokud ho budeme požadovat (standardně jej nepožadujeme).
  5. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží.

 

ZÁRUKA
  • Na veškeré naše výrobky poskytujeme záruku 3 roky!
  • Na výrobky jiných výrobců se vztahuje individuální záruka 2 až 10 let.
  • Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady.
  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
    • běžným používáním
    • nešetrným použitím výrobku
    • nesprávným použitím výrobku
    • nesprávnou údržbou výrobku
    • nesprávným skladováním
    • nerespektováním popisu, který je u daného výrobku na www.lh-shop.cz uveden
    • hrubým a nevhodným použitím, které nerespektuje historický vzhled výrobků a přírodní materiál, které jsou obecně jemnější a křehčí

 

Opravy: U některých výrobků poskytujeme také pozáruční a opravárenský servis. Pokud budete mít problém, vždy se předem ozvěte a konkrétně probereme možnosti opravy.