Tento článek pouze rozšiřuje informace z Obchodních podmínek, které jsou závazné a nadřazeny těmto upřesněním.
Odstoupení od smlouvy:
- Odstoupit od smlouvy je možné pouze do 14 dní od převzetí zboží.
- O odstoupení nás vždy zároveň informujte mailem a uveďte i číslo účtu, kam chcete poslat peníze.
- K odstoupení od smlouvy vytváříme Opravný daňový doklad, který zákazník obdrží mailem.
- Peníze za vrácené zboží se převádí na účet zákazníka až po doručení zboží zpět.
- Zboží nesmí vykazovat známky použití a musí být vráceno včetně všech dokumentů. V opačném případě může být vracená suma snížena.
- U poškozeného a viditelně používaného zboží nelze odstoupit od smlouvy.
- V případě kdy dojde k odstoupení od celé smlouvy vracíme i fakturované poštovné, dle zákona v jeho nejnižší nabízené variantě.
- Poštovné za vrácení zboží zpět k nám se neproplácí.
- Nelze vracet zakázkové výrobky, pod které řadíme jakoukoliv velikostní zakázkovou výrobu, metrový textil v délce do 4 bm apod.
Nelze odstoupit od smlouvy u následujícího zboží:
- U výrobků zpracovaných "individuálně" dle přání zákazníka (specifická zakázková výroba, řezaná kůže, stíhané látky pod 4 bm a šití na míru)
- U software, CD, hudební, video a obdobné media autorské věci (tedy hudební CD/DVD)
- Na zboží individuálně přizpůsobené na přání zákazníka.
Mimosoudní řešení: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
Další podrobnosti k reklamacím a opravám:
Reklamace:
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
- Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození a tyto na místě reklamovat u dopravce.
- Toto je nezbytné především u balíků zasílaných křehce.
- Při poškození zboží dopravcem a nesplnění tohoto postupu, už nemáme zpětně možnost dané zboží u dopravce reklamovat.
- Za vady vzniklé přepravcem, reklamované zpětně, neručíme.
- Případné další zjištěné vady u zboží je kupující povinen neprodleně hlásit našemu Historickému tržišti.
- Za vady vzniklé nevhodným používáním, nevhodnou údržbou, opotřebováním apod. neručíme.
Postup při reklamaci:
- Informujte nás o reklamaci vždy předem! - vždy e-mailem, případně telefonicky, či písemně
- Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (pokud Vám neuvedeme jinou adresu).
- Do zásilky uveďte důvod reklamace, popis závady a vaši adresu. To nemusíte uvádět, pokud jste tak dostatečně uvedli již v mailu.
- Doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě - pokud ho budeme požadovat (standardně jej nepožadujeme).
- Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží.
- Na veškeré naše výrobky poskytujeme záruku 3 roky!
- Na výrobky jiných výrobců se vztahuje individuální záruka 2 až 10 let.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady.
- Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
- běžným používáním
- nešetrným použitím výrobku
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávnou údržbou výrobku
- nesprávným skladováním
- nerespektováním popisu, který je u daného výrobku na www.lh-shop.cz uveden
- hrubým a nevhodným použitím, které nerespektuje historický vzhled výrobků a přírodní materiál, které jsou obecně jemnější a křehčí
Opravy: U některých výrobků poskytujeme také pozáruční a opravárenský servis. Pokud budete mít problém, vždy se předem ozvěte a konkrétně probereme možnosti opravy.